Curriculum Vitae Gera de Bruijn
Persoonlijke gegevens
Gera de Bruijn-Marsman
Geboren op 23 februari 1967
Gehuwd, 2 kinderen
De Bruijn Project- en Pocesmanagement (DBVB)
Bezoekadres: Churchillweg 1, 6707 JA, Wageningen
Postadres: Postbus 85, 6700 AB Wageningen
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Mobiel: 06-11114098
Linkedin/geradebruijn
Wie ben ik?
Een betrokken dienstverlener met gevoel voor detail.
Ik houd er van om de administratie tot in de puntjes te verzorgen, voor mezelf, ons eigen bedrijf, maar ook voor anderen. Vooral als ik hen daarmee werk uit handen kan nemen, waar ze zelf niet aan toe komen of geen zin in hebben. In mijn werkwijze sluit ik bij voorkeur aan bij de middelen die de ander ter beschikking staan (ik zelf gebruik vooral Microsoft Office - outlook, word en excel - en desgewenst Google). Ik vind het namelijk belangrijk dat diegene waar ik voor werk er zelf later ook nog ‘een touw aan vast kan knopen’. Nieuwe software pik ik makkelijk op, omdat ik datgene wat ik echt nodig heb snel kan filteren. Orde scheppen in een berg informatie vind ik het leukste wat er is, maar laat mij vooral ook afspraken vastleggen en bewaken. Want, een heldere communicatie over wat we van elkaar verwachten staat bij mij voorop.
Professionele eigenschappen:
AANDACHT VOOR DETAILS: ik controleer belangrijke informatie op detailniveau en ook bij routine werkzaamheden blijf ik kritisch, en alert op mogelijke fouten.
BETROKKENHEID: ik voel me verbonden met diegene waarvoor ik werk en het werk dat ik doe. Ik heb ‘hart voor de zaak’ en span me in om het beoogde doel te helpen verwezenlijken.
INTEGRITEIT: ik neem verantwoordelijkheid voor mijn werk, ik ben aanspreekbaar op mijn gedrag en spreek ook anderen hierop aan, ik voorkom belangenverstrengeling en ga zorgvuldig om met persoonlijke en gevoelige informatie.
KWALITEITSGERICHTHEID: ik stel hoge eisen aan mijn eigen werk en dat van anderen en streef voortdurend naar verbetering ervan.
Professionele vaardigheden:
EFFICIËNT EN DOELGERICHT: ik handel kostenbewust. Ik stel prioriteiten rationeel en op basis van het beschikbare budget. Vervolgens plan en organiseer ik mijn werkzaamheden effectief en resultaatgericht.
VOORTGANGSBEWAKING: door afspraken schriftelijk vast te leggen zorg ik voor tijdige opvolging ervan.
ORGANISATIESENSITIEF: ik luister goed, zonder een direct oordeel. Gevoel voor de mens(en) waarmee ik werk, is belangrijk om te komen tot een voor iedereen prettige (werk)situatie.
COACHEND: door kritisch mee te denken, kom we samen tot het gewenste resultaat.
Ervaring
Aanleveren vacatureteksten Maatschappelijke Stage 2016 voor middelbare school leerlingen
Met mijn extra handjes en telefoon is het gelukt om binnen 4 weken de afspraken vast te leggen met alle deelnemende stageadressen, de benodigde informatie te verzamelen, en netjes bij de school aan te bieden.
Omzetten huurcontracten van oude naar nieuwe eigenaar van een bedrijfspand
Het is mij vanuit Wageningen gelukt om binnen een periode van 3 maanden ruim 100 huurcontracten op te stellen én te laten ondertekenen tussen huurders in Leeuwarden en de in Amersfoort gevestigde nieuwe eigenaar van het pand, zonder speciale software.
Standaardisatie procedures en documenten voor verhuur
Een door mij ontwikkelde werkwijze met checklisten, sjablonen, procedures enz. maakt het mogelijk om nieuwe huurcontracten in een groeiende vastgoedportefeuille snel, efficiënt en correct op te stellen en aan te vangen.
Opzet panddossier
Het ordenen van alle beschikbare informatie over de gebouwen in een vastgoedportefeuille, het vaststellen en verkrijgen van hetgeen nog ontbreekt, was een klus waarin ik me heerlijk vast heb kunnen (en mogen) bijten.
Certificering ISO 9000/20012
Als coördinator is het mij gelukt om voor het Bureau Diergeneesmiddelen de administratieve organisatie zo in te richten en vast te leggen, dat dit is beloond met een ISO-Certificering, die we vervolgens wisten te behouden.
Ontwikkeling Eudratrack
Als toekomstig gebruiker heb ik mee mogen werken aan de ontwikkeling en totstandkoming van een Europees systeem voor de voortgangsbewaking van registratieprocedures voor (dier)geneesmiddelen.
Secretariaat Commissie Registratie Diergeneesmiddelen (CRD)
De CRD was elke maand weer blij met de onder mijn coördinatie tot stand gekomen overzichtelijke agenda met bijbehorende stukken. Door mijn efficiënte en resultaatgerichte toelichting in het overleg kon zij haar adviezen uitbrengen, die door mij vervolgens op de afgesproken wijze werden afgehandeld.
Samenvoegen diverse plannen Wettelijke Onderzoekstaken (WOT)
Als prille medewerker was ik tussen ervaren collega’s degene die verschillend ingedeelde documenten in Papyrus (!) wist samen te voegen tot één document met nette en overzichtelijke kolommen, waardoor deze later ook eenvoudig konden worden geconverteerd naar een nieuwer tekstverwerkingsprogramma.
Opleidingen en cursussen
HBO-programma Bestuursrecht, module Bestuursrecht, module Ruimtelijke Ordenings- en Milieurecht
Interne auditing
Corporate English
Inleiding Beleidskunde, Open Universiteit
Humane voeding (Toxicologie), Landbouwuniversiteit Wageningen
VWO, Florens Radewijns College, Raalte
Overige vaardigheden
Microsoft Office: Word, Outlook, Excel, Power Point
Adobe: Acrobat, InDesign
Engels: Goed, zowel spreken, lezen als schrijven
Duits: Redelijk, zowel spreken als lezen
Frans: Redelijk, lezen
Nevenactiviteiten
Vrijwilliger Odensehuis Gelderland: een inloophuis voor mensen met geheugenverlies en/of beginnende dementie en hun naasten
Redactie Jubileumboek 100 jaar scouting in Wageningen
Collectant Alzheimer Nederland