Curriculum Vitae Theo de Bruijn
Persoonlijke gegevens
Theo de Bruijn
Geboren op 6 april 1966
Gehuwd, 2 kinderen
De Bruijn Project- en Pocesmanagement (DBVB)
Bezoekadres: Churchillweg 1, 6707 JA, Wageningen
Postadres: Postbus 85, 6700 AB Wageningen
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Mobiel: 06-25076864
Linkedin/theodebruijn
Wie ben ik?
Ik ben een betrokken dienstverlener die resultaat- en oplossingsgericht werkt. Ik ben inzetbaar voor Project- en Procesmanagement op huisvestingsvraagstukken.
Persoonlijke eigenschappen:
besluitvaardig - bevlogen - flexibel - intuïtief - integer - kwaliteitsgericht – oplossingsgericht
resultaatgericht - teamspeler - commercieel inzicht - klantgericht
Professionele vaardigheden:
adviseren - analyseren - argumenteren - besluitvaardig - efficiënt en doelgericht werken
helikopterview - kostenbewust handelen - netwerken - omgaan met werkdruk - organisatietalent
prioriteiten stellen - probleemanalyse - probleemoplossend vermogen - snel kunnen schakelen
samenvatten en reflecteren - onderhandelen - onderhandelstrategie
Ervaring
Manager Beheer, Onderhoud en Verhuur (BOV)
Externe inhuur door een monumentenorganisatie met een portefeuille van 73 monumentale objecten verspreid over heel Nederland met ca. 300 huurders.
Opdracht: het managen van de vastgoedportefeuille met diverse objecten en een brede mix aan huurders en (tijdelijk) gebruik waaronder events (culturele functies) en MFA's (Multi Functionele Accommodaties). De manager BOV maakt deel uit van het managementteam en werkt nauw samen met het hoofd Controlling en rapporteert maandelijks aan de directie. Andere taken zijn het aansturen van de bouwkundigen, die verantwoordelijk zijn voor het opstellen van Meerjaren onderhoudsplannen (MJOP) en subsidieaanvragen. Daarnaast is de manager BOV verantwoordelijk voor de planmatige uitvoering van het onderhoud zoals vastgelegd in de MJOP’s. Bovendien adviseert de manager BOV de ontwikkelmanagers bij de ontwikkeling van (nieuwe) projecten om te borgen dat beheer, onderhoud en verhuur kosteneffectief en klantvriendelijk plaats gaat vinden.
Belangrijke competenties voor deze functie:
Gezaghebbend - Zakelijk (commerciële) instelling - Klantgericht - Snel schakelen
Planmatig werken - Veel ,,bordjes in de lucht te houden’’ - Voortgangsbewaking.
"Oliemannetje"
om communicatie en samenwerking te herstellen, ten behoeve van de organisatie van het bevrijdingsfestival in Wageningen.
Opdracht: de verbinding tussen de organisatie van het bevrijdingsfestival en de horeca te herstellen dan wel te verbeteren door:
- advies uit te brengen over de wijze van communiceren tussen de organisatie en de lokale (horeca)ondernemers, die voor een ieder duidelijk en acceptabel is;
- een Programma van Eisen op te stellen voor een betaalsysteem tijdens het festival, waarin genoemde partijen inspraak hebben en waarbij alle belangen zoveel mogelijk recht wordt gedaan;
- te adviseren inzake een financieringssysteem voor het festival waarin de financiële bijdrage door de horeca naar rato wordt verrekend;
- te adviseren over een transparante toewijzing van de festivallocaties aan (bij voorkeur) Wageningse (horeca)ondernemers.
Onafhankelijk adviseur Campus Plaza
Als vertegenwoordiger van de Wageningse Ondernemers in opdracht van het Wagenings Ondernemers Contact (WOC) en Stichting Ondernemersfonds Wageningen (SOW)
Opdracht: Behartiging van de belangen van de Wageningse ondernemers bij de selectie van huurders voor de commerciële plint in het project Campus Plaza te Wageningen, door:
- waarborging van de afspraken in het convenant tussen tussen Wageningen UR, WOC en SOW;
- vaststellen van criteria voor de selectie van de ondernemers die een plek gaan krijgen in Campus Plaza; deze dienen tevens als kader voor de af te sluiten huurovereenkomst(en).
Advisering en coaching van gebruikers bij samenwerking in opdracht van een landelijke woningcoörporatie
Opdracht: Begeleiding van de gebruikers van de "commerciële ruimten" in een specifiek project om te komen tot onderlinge afspraken over het gezamenlijk gebruik van algemene ruimten, de voorzieningen en de onderling samenwerking en hen te adviseren over:
- de wijze waarop zij zich kunnen verenigen (hoe samen te werken);
- de manier waarop zij zich kunnen profileren (de uitstraling intern en extern);
- de wijze waarop het beheer van het gebouw gezamenlijk kan worden georganiseerd;
- de wijze waarop het gebouw gezamenlijk kan worden geëxploiteerd;
- de inrichting van het pand en de realisatie hiervan.
Opleidingen en cursussen
Hogeschool Diedenoort, HBO Facilitaire Dienstverlening, Wageningen
Middelbare Detailhandelsschool, Arnhem
MAVO, Wageningen
Overige vaardigheden
Office 2010: Word, Outlook, Excel, Power Point
Engels: Goed lezen en verstaan, redelijk spreken en schrijven
Duits: Goed lezen en verstaan, redelijk spreken en schrijven
Nevenactiviteiten
Voorzitter en actief lid van de Vliegvisvereniging Midden Nederland
Sponsorcommissie Belmondo Festival Wageningen
Secretaris Stichting Wageningen Live